
проф. др Тања Станковић - Јанковић
Наставник - II-4
Филозофски факултет
Стручни назив | --- |
---|---|
Ужа научна област | методика васпитно-образовног рада |
Датум избора у звање | 26. март 2015. |
Предмети
ВРМГ142 | Васпитни рад у малим групама |
ИУО141 | Индивидуализација у образовању (изборни предмет) |
МВОР1141 | Методика васпитно-образовног рада I |
МХНП131 | Ментална хигијена у наставничком позиву |
ОТФЗФ | Образовна технологија |
УМВОР135 | Увод у методику ВОР-а |
УУ142 | Учење учења (изборни предмет) |
Библиографија
Радови у часописима
Критеријуми оцењивања ученика | |
Часопис | NASTAVA I VASPITANJE |
---|---|
Година | 2014 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Број | 4 |
Страна од | 669 |
Страна до | 686 |
Samoregulacijska uspješnost i emocije srednjoškolaca i studenata | |
Часопис | Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Број | 2 |
Страна од | 69 |
Страна до | 95 |
Вредновање ликовне културе и осјећања ученика | |
Часопис | НАША ШКОЛА |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 2 |
Страна од | 5 |
Страна до | 26 |
High School and University Students Self-regulated Efficiency and Emotions | |
Часопис | Croatian Journal of Education |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Nenad Suzić, Tanja Stanković - Janković и Snježana Đurđević |
Број | 2 |
Страна од | 69 |
Страна до | 95 |
Ликовна култура - неискориштене добробити | |
Часопис | Иновације у настави |
---|---|
Година | 2013 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 4 |
Страна од | 18 |
Страна до | 30 |
Позитивна и негативна осјећања у односу на саморегулаторну ефикасност средњошколаца и студената | |
Часопис | Педагошка стварност |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Ненад Сузић |
Број | 1-2 |
Страна од | 141 |
Страна до | 159 |
Позитивна и негативна осјећања у односу на саморегулаторну ефикасност средњошколаца и студената | |
Часопис | Педагошка стварност |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Ђурђевић и Ненад Сузић |
Број | 1-2 |
Страна од | 141 |
Страна до | 158 |
Учећа цивилизација и учећа нација: Сврха и циљ учења. Зборник са Првог конгреса педагога Републике Српске: Развој педагошке науке и реформске промјене у образовању и васпитању | |
Часопис | НАША ШКОЛА |
---|---|
Година | 2010 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 3-4 |
Страна од | 183 |
Страна до | 202 |
Учење учења у свјетлу различитих теорија учења | |
Часопис | РАДОВИ часопис за хуманистичке и друштвене науке |
---|---|
Година | 2010 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 13 |
Страна од | 179 |
Страна до | 192 |
Значај емоционалног васпитања | |
Часопис | Педагошка стварност |
---|---|
Година | 2006 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 5-6 |
Страна од | 375 |
Страна до | 384 |
Емоције и васпитање емоционалности ученика виших разреда основне школе | |
Часопис | НАША ШКОЛА |
---|---|
Година | 2005 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 1-2 |
Страна од | 21 |
Страна до | 47 |
Физиолошка основа емоционалног васпитања | |
Часопис | Настава и васпитање |
---|---|
Година | 2005 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 2-3 |
Страна од | 255 |
Страна до | 263 |
Емоције у свјетлу васпитно-образовног процеса | |
Часопис | Педагошка стварност |
---|---|
Година | 2005 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Број | 7-8 |
Страна од | 542 |
Страна до | 551 |
Социјални и школски циљеви ученика | |
Часопис | Педагошка стварност |
---|---|
Година | 2000 |
Аутори | Ненад Сузић и Тања Станковић - Јанковић |
Број | 1-2 |
Страна од | 28 |
Страна до | 44 |
Радови са скупова
Вриједносне оријентације средњошколаца и студената | |
Научни скуп | Настава и учење |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Страна од | 259 |
Страна до | 268 |
Ставови студената и наставника о болоњском процесу десет година послије | |
Научни скуп | Образовање и савремени универзитет |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић, Сњежана Кевић-Зрнић и Озренка Бјелобрк-Бабић |
Страна од | 165 |
Страна до | 180 |
Ставови студената и наставника о болоњском процесу десет година послије | |
Научни скуп | Образовање и савремени универзитет |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић, Озренка Бјелобрк-Бабић и Сњежана Кевић-Зрнић |
Страна од | 165 |
Страна до | 179 |
Вриједносне оријентације средњошколаца и студената | |
Научни скуп | Настава и учење - циљеви, стандради, исходи |
---|---|
Година | 2012 |
Аутори | Ненад Сузић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Страна од | 259 |
Страна до | 268 |
Ставови о европским стандардима и компетенције за доношење одлука | |
Научни скуп | Квалитет наставног и научног рада и болоњски процес |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић-Јанковић, Ненад Сузић, Сњежана Кевић-Зрнић и Озренка Бјелобрк-Бабић |
Страна од | 189 |
Страна до | 212 |
Ставови о европским стандардима и компетенције за доношење одлука | |
Научни скуп | Квалитет наставног и научног рада и болоњски процес |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић, Ненад Сузић, Сњежана Ђурђевић и Озренка Бјелобрк-Бабић |
Страна од | 189 |
Страна до | 212 |
Ставови ученика према настави музичке културе | |
Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми |
---|---|
Година | 2011 |
Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Страна од | 597 |
Страна до | 610 |
Ставови ученика према настави музичке културе | |
Научни скуп | Настава и учење - стање и проблеми, Учитељски факултет у Ужицу |
---|---|
Публикација | Зборник радова са међународног научног скупа Настав и учење (стање и проблеми), Учитељски факултет у Ужицу |
Година | 2011 |
Аутори | Озренка Бјелобрк-Бабић, Тања Станковић - Јанковић и Сњежана Ђурђевић |
Страна од | 597 |
Страна до | 610 |
Савремени приступ учењу учења | |
Научни скуп | Интердисциплинарност и јединство савремене науке |
---|---|
Година | 2010 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 367 |
Страна до | 380 |
Интересовање и мотивација као чиниоци успјеха у учењу | |
Научни скуп | Иновације у основношколском образовању - вредновање |
---|---|
Година | 2009 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 253 |
Страна до | 258 |
Значај обуке за учење и емоције ученика | |
Научни скуп | Наука, култура и идеологија |
---|---|
Година | 2008 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 389 |
Страна до | 406 |
Остали радови
Савјетодавни и терапијски рад у превенцији насиља и злостављања младих | |
Година | 2014 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 24 |
Страна до | 48 |
Socijalne kompetencije i učenje u digitalnoj civilizaciji | |
Година | 2013 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 111 |
Страна до | 119 |
Кориштење компјутера и интернета у процесима учења | |
Година | 2012 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић и Ивана Зечевић |
Страна од | 53 |
Страна до | 70 |
Друштвено обликовање потреба надарене деце | |
Година | 2011 |
---|---|
Аутори | Тамара Прибишев-Белеслин, Тања Станковић - Јанковић и Сања Партало |
Страна од | 333 |
Страна до | 341 |
Докторска дисертација: Учење учења и емоције у настави | |
Година | 2009 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Магистарски рад: Емоције и васпитање емоционалности ученика виших разреда основне школе | |
Година | 2005 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Утицај групе на развој емоционалне и социјалне компетенције | |
Година | 2001 |
---|---|
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Страна од | 183 |
Страна до | 221 |
Књиге
Учење учења и емоције у настави | |
Издавач | Арт принт, Бања Лука |
---|---|
ISBN | 978-99955-84-72-6 |
Година | 2012 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Тип књиге | научна књига |
Број страна | 289 |
Васпитање емоционалности у школи | |
Издавач | Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево |
---|---|
ISBN | 978-99938-0-975-3 |
Година | 2007 |
Аутори | Тања Станковић - Јанковић |
Тип књиге | научна књига |
Број страна | 325 |